Tranbärsjuice...

... gör tydligen underverk på både det ena och det andra sättet!
Min stackars mage som pajjade vid sista antibiotikakuren är fortfarande mer gnällig än snäll! Man skulle ju kunna säga att hela att hela orkestern spelar olika melodier...
Men nu till tranbär! Majsan har druckit lite tranbär mot UVI så det fanns naturligtvis en hel del kvar! Hon tyckte att det var bland det äckligaste men jag tycker faktiskt att det är gott.. på riktigt!
En Maria-kommenter: "Mamma, du kan vara en av de äckligaste jag känner... " (kommentar när morsan intar tranbärsjuice bara för att det är gott).
Sen känns det som om juicen har återställt lite av oredan i magen! Nackdelen är att efter två veckor har magsäcken krympt ihop till en ärta så oavsett om jag är hungrig eller inte så får det inte rum mer än en bäbis skulle äta... deprimerande!
Men idag har det skett under! Ostfralla med varmrökt lax! Det gäller att peta i sig komprimerat! Gott var det och magen protesterade inte! Kan ha lite att göra med att jag lade mig för att sova middag för att underlätta för fiolerna!
Hoppas, hoppas att det rättar till sig nu! För det här är inte kul!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Visserligen tycker jag ju också att tranbärsjuice är gott på riktigt, men jag tycker ju också att flytande Alvedon är riktigt gott... Men det kommer ju inte som en överraskning att vi i familjen är lite... speciella.

2012-02-11 @ 11:43:28
URL: http://skallebank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0