Sjukvårdsupplysning...

... nu här på morron!
Skruttungar med magsjuka är inte roligt! Och det är inte lätt att tänka: "bara dricka, ingen mat"...
Men så är det ju! Låt magen lugna ner sig, se till att få i vätska (lagom) och glöm för guds skull inte saltet!! Det ÄR inte farligt utan rent av livsnödvändigt (lagom)!
Vi har suttit och bläddrat efter vätskeersättning... jag antar att det som känsliga, små däggdjursungar klarar är gott nog åt skruttungar.
Sen bajs... bajs överallt... förslaget från mig var att ställa ner skitungen i badkaret för att spola av men med vissa bokstäver så KAN man bara inte göra det utan måste göra som man alltid har gjort... Skyll dig själv... för jag kan lova att du måste INTE sitta tillsammans i bajsfloden i badkaret...




Massor med kramar till mina sjuklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0