Jag skulle behöva...

... tanka energi!!!
Vad fruktansvärt mycket energi det suger...

Idag blev det de' absurda att välja gravsten och gravplats till min älskade dotter...
Det blev nog helt rätt i slutänden med val av plats!
Jozz...Olivias syskon har både en nära vän samt deras farfar alldeles bredvid den plats vi valt.
Kvällssolen lyser där och Arbogaån ligger strax nedanför...
Vi valde bort smideskors då vi inte hittade något som kändes rätt. Hoppas att det känns rätt sen med den blankpolerade, svarta granitstenen...

Annonsen känns färdigfilad nu när alla datum och tider har satts...

Jag har också frestat mitt stackars huvud med ett besök på McDonalds med Anna, Dollar$tore och gjort mig oskyldig för höet som levererades för x antal vekcor sen...

Men nu är jag helt slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0