Huvudet upp och fötterna ner...

... mer är det inte...

Det är snart dags att tända ljuset igen! Mörkret kryper på på alla sätt.
Jag har tränat på att orka öppna dörren och ta emot ledsna vänner, förklara vad som hänt... egentligen...
Ingen ber om förklaring men jag förstår att de flesta känner sorgen och den ÄR alltid ens egen! Min sorg är som mamma, grannens som en tanke på att förlora sina egna barn och syster som varit med under alla år...
Ingen är glömd i min tacksamhet över att veta hur många som finns runt om det brakar en dag...

Jag vill att det ska bli nästa vecka så jag måste ta de praktiska sakerna!
Jag vill träffa min flicka den sista gången!
Jag vill... jag vill... jag vill...
... inte att det ska vara på riktigt!!

Jag vill ha hem henne och det får jag väl på det mest tragiska vis, mot hennes vilja... men jag tror att hennes syskon behöver det nära sig! Och jag VET att Jozz...Olivias syskon betyder mycket för henne!
Om jag hade haft ett facit så hade jag hämtat henne för länge sen men realistiskt så hade det nog ändå inte varit möjligt...

Jag vill ha ALLA mina flickor nära!!
Det får aldrig mer bli så här fel!
Jag vill inte ha den kalla onda smärtan i mig!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

<3 Jag kommer imorrn

2012-02-18 @ 20:28:49
URL: http://www.nattstad.se/Tjingeling197
Postat av: Anna-Carin

En varm kram från mig till dig och krama dina flickor från mig <3

2012-02-18 @ 23:49:15
Postat av: Mikael

Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta

2012-02-19 @ 00:24:35
URL: http://www.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0