Goddagens, fredag!

Som vanligt sitter jag här och filosoferar för mig själv en stund innan tjejerna kliver upp. Älsklingsgrabbarna har åkt iväg och dt blir en liten stund för mig själv!

Den 24:e blir det najs för mig och älsklingen! En liten Alla Hjärtans-present i efterskott för att passa jobb och liknande skräller av då! Spindel-E är som vanligt en klippa och kommer att stötta för att vi ska kunna möjliggöra!
Jag som kan vara lite dålig på enga initiativ har lyckats med att faktiskt bestämma och fixa INNAN jag har pratat med älsklingen! Det känns som om att det är ett ganska stort steg fram till att kunna vandra uppför den breda trappan utan att hålla sig i ledstången. Den som känner mig vet vad jag pratar om och borde gratulera mig storeligen...
Jag tror faktiskt idag att man KAN planera framåt utan att himlen ramlar ner!

I dessa filosofier kan jag också slås av tanken om hur kommentarer ibland vandrar från människa till människa... Reflektioner som, när de når målet, inte ALLTID är som de skapades!
Jag föredrar nog att lyssna på det som blir sagt och det som kommer 4 led ifrån är kanske inte så viktigt alla gånger.
Kan jag ha rätt i det, eller?

Nu blir det långjobb i två dagar! Jag hoppas verkligen att min mage håller ihop de dagarna! Nackdelen är att jag lär äta snus för att fixa den rökfria arbetstiden... och hur bra är det för kistan!? Men men... det får bara gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0