Fredagsmys!

En dag kvar att jobba den här veckan sen är det ledigt i två hela dagar!
Då återstår att se vad som händer i helgen! En bunta filmer finns att välja bland, det är ett bra alternativ en fredagkväll när alla är skittrötta.
Ett annat alternativ är att plåga vännen med lite kackel, det är också schysst.
Men men, det visar sig... jag har ju inte hört om det finns andra planer än!

Det slår mig att jag inte hunnit höra med M om hur föreläsningen var igår! Den hade varit guld att höra! Det finns ju inte många kvar snart som överlevt koncentrationslägren, folket som påstår att det är en bluff har snart ensamrätt på storyn.
I den frågan hoppas jag på mänskligheten att den tar överhand så folk kan använda insidan av hjärnan!

Nu ska jag börja jaga upp ungkottar som ska få i sig både frulle och medikamenter! Det är inte det lättaste att se till att ALLA kommer iväg dit de ska när jag själv börjar innan dem. Men vi får hoppas att det går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0