Alla go'a människor...

... som finns runt min familj!
En har värnat om en dotter, andra nr 2 och några som underlättat vår lunch...
För att inte tala om känslan av värme från en uppsjö av människor!

Jozz...Olivias vänner sörjer på sitt håll och jag känner att det tagit hårt för många!

Själv vill jag helst att resten av skaran ska vara inom hör- och synhåll även om jag känner mig lite frånvarande själv...
Jag vill veta ATT de vaknat på morron!
Jag vill veta ATT de finns!

För Jozz...Olivia har inte vaknat sen sist hon gick och lade sig... och henne får vi följa den sista och tyngsta vägen på den här sidan om verkligheten...
Men med vårat flummiga sätt att se på tillvaron så finns det en utväg...
Jag väntar och lyssnar... för jag tror att vi kommer att bli varse om den yttersta verkligheten.
Jag kan ALDRIG i mitt liv tro att alla andra, människor och djur, skramlar kring oss och att Jozz...Olivia skulle hålla sig tyst! Hon har alltid varit med och tagit del av händelser så det hoppas jag verkligen att hon utnyttjar!

Jag har tagit första steget för hennes sista färd, jag har börjat förbereda om inte det kommer fram att hon har bestämt själv hur det ska vara.
Och ni vänner! Hjälp mig i hur allt ska gå till! Vi har alla känt Jozz...Olivia på våra egna sätt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0