Sjuk på riktigt!

Alltså, va fan...
Först är man sjuk... sen blir man sjuk dessutom!
Det här är inte roligt!
 
Det är å andra sidan inte så mycket som ÄR roligt heller...
Huvudet är fullt  av ludd som borde städas bort och sen dessutom finns liknande ludd över hela huset med!
 
Men idag blev det lite blåslampa och en del tomtejävlar har plockats fram!
Eller ja, EN tomte...
Sen fram med kyrkan med julkrubbefigurerna som åker fram VARJE jul, den är en julklapp från Jozz...Olivia för en hiskeligt många år sedan.
Några Partylite-pryttlar hör också hemma till julen.
Sen får vi väl se vad KF låter bli att riva  ner!
 
Nu inväntar vi vår NY-resenär! Hon borde vara hemma om ca en timme!
Usch och fy, vad jag saknar henne!
Och helst vill jag inte att någon av mina barn hamnar utom synhåll men det är ju inte riktigt OK att låsa in ungar har jag hört.
 
Min tillvaro känns lite off just nu och jag önskar att någon bara ville komma och tända lampan!
Men det funkar ju inte riktigt på det sättet...
Näää, fan.... ryck upp sig och sluta fjolla!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0