En god jävla jul!

Så, nu får vi se hur jag ska ta mig i kragen för att söka de där 10 %:en efter 60 dagars sjukskrivning.
Jag skulle behöva ta försäkringsbolaget i annat ärende med eller rättare sagt 3 (!) ärenden till.
Men jag gör ju saker "sen"...
Det där "sen" har jag lite svårt att rå för, jag förstår att det är skölden som håller borta rätt mycket av agerande "nu".
Men det där "sen" får ekonomin att braka så det heter duga fast det får jag ju skylla mig själv för.
Det som är bra är att barn inte kan ärva skulder, så paniken med att få undan allt är inte så stor.
 
Till de här "sen" hör även att jag kommer att sätta mig ner och fundera över mig själv... men som sagt, det blir "sen".
Då vi bestämt en vidare kontakt med kurator så vet jag att det kommer att rotas upp sånt ur garderoben som inte SKA fram. Det är tur att jag har vanan inne att hålla dörren stängd så dammet kan städas bort och jag hinner fnula alldeles för mig själv.
 
En god jävla jul!
En sak är säker!
Jag älskar mina barn!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0