Den 16:e...

Att ett datum kan påverka så mycket!
Döttrarna reagerar på sina olika vis...
Några minns och gråter, andra minns och skriver, minnen tillsammans med musiken...
Och allt det här INNAN vi ens reflekterar på datum!
 
Idag har jag i alla fall skottat fram lyktan, den har legat nedbäddad i snön till nu.
Men ljuset måste tändas för den egna själsrons skull...
Tankarna går till Jozz...Olivia... "Trodde ni verkligen... " (sista av hennes blogginlägg)
Nu fryser hon förhoppningsvis inte, trots snömassorna... kanske...
 
Möten som ska passas och det är väl meningen att det ska leda till att jag öppnar mig och berättar hur jag mår.
Men, ärligt, jag är tveksam till om det kommer att ske...
Det som är inbäddat i det djupa gömslet ska nog få vara kvar där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0