Åh, vad jag ser fram mot skolstart för tjejerna...

... eller inte...
Fick nu höra via en av tjejerna att rektorn ÅTERIGEN byts ut!!
En rektor per termin... hur fan tänkte de då...
Är det frustration skapat av maktlöshet hos bra rektorsämnen?
Är det dålig personalpolicy inom kommun/skola?
Är det resursbrister?
Är det något annat?
 
Då vet jag att terminen kommer att börja med möten:
"Jag har inte hunnit satt in mig i eleverna"
"Den nya rektorn är inte installerad"
*bah*
Fan ta hela jävla fucking systemet!
Två av de mina kommer att få jobba arslet av sig för personalbytena... <3
Sen hoppas jag bara att den tredje orkar med den sista terminen <3
 
"Arboga, den lilla nära staden"... typ...
Dags att varna alla som eventuellt har i tankarna att byta till den här "fina, lilla staden", där det blir kaos i det mesta.
 
Den här nyheten... eller nyhet i och för sig, det sker ju varje termin...
Den här nyheten ger mig ännu mindre mod i mig!
Jag anar hur det kommer att bli och jag har inget kvar att kämpa med!
Men det är väl bra... som i ett infall för 10 minuter sen:
"De visste vad för nytta ättestupan hade"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0