Omskakande morron...

...med utryckning till dotra!
Det räcker nu med tråkigheter!
Och det var hemskt skönt att det "bara" var skrämskott!
Men vad jag är glad när hon ringer mig när det är problem och att vi tillsammans kan reda ut lite av det i alla fall...
... åtminstone just för stunden.

Jag blev serverad kaffe ur Jozz...Olivias gamla mugg och lik mig så har Caiza hennes saker väldigt varmt om hjärtat!
Det är egentligen lite skrattretande eftersom Jozz...Olivia sällan har värderat värdsliga ting men nu är de ju det endas om finns kvar jämte alla minnen!

Hästarna har blivit utkastade i snöyran och nu väntas påskhandlande.
Påskägg måste jag se til latt köpa! Det blir det till de små, de stora får nöja sig med godispåsar från Påskharen...

Kommentarer
Postat av: En chic mammas bekännelser

hej, jag håller på med en studie kring diskussionerna om att ta bort lustgasen, eftersom du är mamma så har du gått igenom en förlossning och kanske använde du mycket lustgas, hur skulle du reagera om du inte längre fick möjlighet till lustgasen !



ha en fin kväll kram !

2012-04-08 @ 16:16:06
URL: http://frureinhold.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0