Nästa datum...

... inbokat!
Den 19 April följer vi urnan till den sista jordiska platsen.

Nu har jag suttit och "pratat" med en vän till Jozz...Olivia som nyss kommit ifatt...
Mitt hjärta blöder för henne som nyss klivit på tåget att fatta vad som hänt!

Diskussioner om hur bristande förståelse för människor med liknande problem skapar den otryggheten som får en del att välja bort livet...

När ska vi lära oss om de olika sätten att hantera verkligheten?
Och när ska det bli tillåtet att vara annorlunda?

Jag tänker på "Det är sunt att vara onormal i en sjuk värld"...
Det är kanske det som är riktigt sant... på riktigt...
När ska det bli tillåtet att få känna på ett annorlunda sätt utan att bli sågad...

Jag tänker också på ett uttryck om vänskap som Jozz...Olivias vän använt...
Det är så sant!

Jag är trött, på riktigt...
Det är tur att jag har mina knäppa ungar och min knäppa älskling! Annars hade jag trott att världen består av normala idioter...
Men de bevisar att det finns en annan sort med...

Kommentarer
Postat av: Maggan

Varma ord, det tackar vi för. <3

2012-04-17 @ 20:58:11
URL: http://vixina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0