Go'morron , världen!

Vixina om Väntar på skitjobb!:
Fy fasen. Kan bara tänka mig er plåga. :( Hur är det med spökerierna?


Åh, spökerierna... Just nu är det lugnt... tror jag. Vi är så vana vid småstök så det lägger vi inte märke till.
Helgens påminnelse om de som dimper under isen är nog en liten connection. Det är den sidan av världen som är oändlig och full av möjligheter om vi vågar se den. Det är där som allt stök befinner sig, typ...


Idag är det som vanligt skjutsar åt både det ena och det andra hållet. För att alla barn ska få rum krävs två rundor idag.
Efter det ska jag plocka upp Emilia så hon slipper sova bort ytterligare en förmiddag. En tur med hästarna väntar och det är väl ett bra sätt att ladda batterierna!

Jag hade också tänkt mig att få till det med både snabeldrake och mopp men jag är inte omöjlig! Om det är någon som vill ta det jobbet i från mig så, var så god! Ingen ska komma och säga att jag inte är generös... jag lämnar gärna över det på någon annan...
Tvätten är en smärre katastrof. Efter städ på tonårsrum så är det ett berg av svart tvätt... och lägg därtill att termostaten till golvvärmen i badrummet pajjade för ett tag sen och stod overksam i flera dagar. Snacka om att det blir kaos när tvätten inte torkar som den ska! När man inte kan tvätta sina maskiner dagligen!
Men det är ju världsliga ting, men det är ju också där vi befinner oss!

Go'morron, världen!
Nu tar vi oss i kragen och möter en ny dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0