En natt full av drömmar...

Det har varit en natt full av drömmar men jag har inte ens en spillra av minne!
Natten har gått åt till att snurra så antagligen är det nåt i kroppen igen.
Om jag skulle se till att få tid över att ta om det där förbaskade provet, om det är så enkelt så vore det skönt!

KattN har legat som en pälsmössa kring huvudet, kloandes och trampandes över hela ansiktet. Lilla Kisse vad hon är go' när hon kommer så!
Gårdagen hade sina inslag av 3:e världskrig igen men det lugnade ner sig ganska kvickt.
Tanken slår mig att det finns lite likheter mot innan när det blossade upp.
Jag undrar om Jozz...Olivia är på väg hem hit i sin urna... eller var det nu som kistan åkte in i brännugnen...
Jag undrar vem som förbereder oss på händelserna som är i antågan...
Den där "vem" kan ju i alla fall låta ungarna sitta ifred på toa utan att rycka i dörren, tycker jag.

Apropå toadörren, den var en stötesten för Jozz... Olivia...
De som är bekanta med huset vet att jag aldrig har tänkt på att det kan behövas ett lås där.
Med flera småtjejer så har möjligheten aldrig funnits att kunna vara ifred es där.
Men senare kom en hasp på plats...

Jag har suttit och läst papper...
Egentligen borde jag inte göra det men jag kan inte låta bli...
Lik beskrivningen så dissekrerar även jag och försöker skilja kropp från själ.
Med våra "inneboende" går det ganska lätt, skillnaden blir att dem har vi inte "känt" i "fast form"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0