Dygna...

... trodde jag hörde till tonårsungarna som begrepp...

Det kommer nog att bli en finfin dag på jobbet idag... för att inte tala om den tillhörande natten... och morrontimmarna...

Gårdagens jobb slutade kl 20 och det blev en kackelstund hemma... något som resulterade i generalknas med sömnen...
Jag måste förtydliga mig att rätt tidigt förberedde jag mig för nattnatt men det sket sig rejält...
Anledningen till generalknas kan jag inte ens gissa mig till, det är väl bara något som ska till...
Fördelen med det är att en hel del avvecklas, utvecklas, invecklas... eller hur man nu vill tolka det.

Nackdelen är att jag kommer nog att bli trött... sen!
För just nu har jag ännu inte mer än slumrat för att sedan ge upp och gynna kaffeodlarna...

En orsak till knaset är nog att Jozz...Olivia har kommit tillbaka till Arboga i sin urna. Det skapade ju knas även hos andra familjemedlemmar innan i veckan, utan att vi visste om det.
Den förra dippen som jag skrev om den 4 April var nog just som jag antog, det stämmer bra med senaste samtalet från Fonus.
Nu ska vi fundera ut ett bra datum så tjejerna får en fysisk plats att "träffa" sin syster på... det känns att även jag kommer nog att ändra inställning till gravplats.
Annars har jag en känsla av att gravar är tomma... kanske gör Jozz...Olivias fascination över kyrkogårdar den känslan annorlunda.

Bah... dygna....
Huvudet upp och fötterna ner... räcker det?
Å andra sidan så har det inte varit så mycket mer den sista tiden.
Jag är glad att jag har min familj, ALLA tjejer och grabbarna!
Det är de som får varje dag att söka nya vägar, att inte dygnet tar sin ände utan gryning!

Älskar min Familj!





Kommentarer
Postat av: Vixina

Åh herregud, NEJ! Säg att jag missfrstått och att det inte är sant? "Skallebank" aka Olivia/Josefin har väl inte..? Gått bort? Nej nej nej nej, nu måste jag ha missförstått helt här.

2012-04-17 @ 05:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0