MINA barn gör INTE så!!

Så då överlevde jag shoppingturen!
Jag hade tänkt mig lugn medans tjejerna svamlade omkring i affärer men ack vad jag bedrog mig!
En uppdelning av tjejerna ställde Anna utanför och det blev att hasa omkring och stötta väggarna i "hennes" affärer.
Med hosta och fullpumpad av Ipren klarade vi ändå av resan.
Tjejerna lyckades fynda en del och eftermiddagen var ändå trevlig! Dock hade jag önskat att orken hade varit bättre.
Kvällen avslutades med en bortglömd mobil som naturligtvis var borta när vi åkte för att titta.
Maria och Natanya kom hem med andan i halsen och ville ha skjuts ner på stan för att leta efter den. De visste vart så det var bara att kliva ur duschen, på med kläderna och åka dit. Men som sagt... mobilen var borta, inte helt otippat.

Jag tycker att det är beklagligt som det har blivit. Det går inte att lägga ifrån sig något, inte ens bredvid sig, utan att saker försvinner. Och när vänner stjäl så är det ännu värre.
Många gånger beskylls våra nysvenskar och det i onödan, vanliga svenska huliganungar är minst lika hemska.

Mn nu är det tur att MINA barn är änglar! Några missar blir det dock men svensk sed säger klart och tydligt: MINA barn gör INTE så!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0