Det som stör ser man till att avlägsna!!!

...eller nåt...
Har så fruktansvärt ont i huvudet! Hjärnan har förvandlats till snor och vill ut genom trånga bihålegångar!
DET var vad harissan från gårdagens goda köttgryta åstadkom!



Fransyska med morot och sedan passerade tomater och lite grädde. Kryddat med harissa, lite mer harissa, oregano och buljong... typ. Sedan potatis till och sallad indränkt i vinägrette och lite lingonsylt. Till det kan man nog inte dricka annat än öl...

Kvällen var buslugn och vi lyckades titta på en hel film utan att somna! Det blev lite nostalgi med "En vampyrs bekännelser". Jag hade nog glömt hur bra den är!



Enda nackdelen var väl att två av tjejerna var utmattade och lade sig tidigt. Inte ens chips och film fick dem att orka vara med. Den tredje var kompisberoende och struntade i oss vuxna, som sig bör!

Men som sagt! Nu är det dags att leta reda på nässpray, Voltaren för de fortfarande onda skuldrorna och sätta sig med en rulle dasspapper vid tvn.
Det stör mig att ha ont i huvudet! Nån som vill byta skalle med mig? Gäller bara dem med annat innehåll än snor och allmänt bajs...


Kommentarer
Postat av: Mizca

Svar: Det finns betydligt komplicerade ställningar på den sidan. Haha! Det gäller att vara vig och tränad för att kunna alla tror jag.

2011-11-20 @ 12:24:37
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0