Bara för att Emilia är blond!

Random inlägg från gamla bloggen:

"Tarja, du borde ha på dig en overall som dom i Sydafrika har. Eller nej, jag menade självklart Sydpolen!"

"Vi får ordna en loppmarknad och sälja allt det här." - "Ja vi får göra det." - "Varför sätter ni inte ut Till Salu sida på hemsidan?" - "ÅK HEM!"

"Vet ni om att Sveriges yta består av .... av blåbärsris?" - "Vet du om att jag inte bryr mig?" - "Vet du om att du inte får prata?"

- Emilia , Tarja alt. Anna eller Natanya , Maria


Kommentarer
Postat av: Saxin

HAHA! Minns du förresten när jag förklarade för dig hur månen och solen går upp - med fingrarna? ;)

2011-11-25 @ 00:26:42
URL: http://engulanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0