Åhhh.... inte måndag!!!

Hupp... en tidig måndag... Tidig på riktigt!
Jag kan väl inte säga att jag är direkt morronpigg men har inte svårt att ta mig upp heller.
Älskling har åkt till jobbet och hundarna har blivit förvirrade av att rastas av mig. Annars brukar älskling slänga ut dem och jag kan antingen sova en timma till eller så går jag bara upp och fixar frulle.
Men nu är det bara att gå upp! Nya schemat säger att jag börjar kl 7 och det är jag inte van vid! Jag är däremot van vid att kunna drälla en timma i bästa morronrocken för att slippa stressa och det tänker jag göra idag med. DÄRFÖR blir det att gå upp tidigt.
Aja... Jag antar att jaag överlever...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0