Tjyvaktiga ungar!

Nu är det som en tidigare Facebookstatus: Stöld i huset! En adventskalender är länsad på choklad!
De misstänkta är många så jag antar att vi inte kan peka ut någon...

Förmiddagen tillbringades med blanketthjälp. Det är inte lätt att fylla i blanketter! Tur att vi kan hjälpas åt!

Sen blev det en tripp till Dollar$tore där vi inte hittade det vi sökte *otippat*.
Färden vidare till ÖB som oftast har de grejer man behöver... eller så är det vanan att handla där som gör skillnaden.

Nu står kocken vid spisen och steker potatis, värmer vita bönor och jag ska väl skära lite skinka till.

Tjejerna är lite låga idag. Det finns folk som tycker om att försätta dem i det tillståndet. Jag väntar mig en konfrontation vuxen-vuxen men har jag tur så slipper jag det.
Såna konfrontationer är jag alldeles för gammal för och klarar inte lika lätt som när jag var ung! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0