Ovärt...

... väder idag! Regnslask och skitiga hundar!
Hoppas den här veckan blir lite lugnare än föregående! Vi börjar måndagen med två möten på raken! Ibland är det bra när människor blir lättbokade även ur egen synvinkel.
Tisdagen borde vara lugn, den blir min återhämtningsdag.
Onsdagen blir låååångt möte för att abrupt avslutas inför nästa träff.
Sen måste jag ju säga att jag inte har koll längre fram...
Jo, just det... Fredagen är preliminärt bokad på morgonen men jag misstänker att någon har påverkat den berörda från att fullfölja. Den som lever får se!

Nu är det i alla fall kaffe som gäller ett tag till! Sen blir det att ruska liv i tre huliganer för att mysa med frukost... de som vill.
Grabbarna i familjen har åkt för dagens jobb, gäspande i tidig timma!
Jag tar mig en slötur till stallet för utsläpp av hästar, antagligen en blöt ridtur innan Calle får gå ut i hagen.
Nu ska vi se... när jag PLANERAR en ridtur brukar det alltid hamna något emellan. Få se om himlen blir kvar på sin plats eller om den trillar ner!

Annars... även om vädret är ovärt så får det bli på det sättet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0