Möten, möten, möten!

Tre möten har jag inbokat idag!!!
Först ska min arbetsvana kropp befinna sig sittande på en stol, lyssnande och stilla under den största delen av dagen.
Sen blir det att blåsa till grannstaden för nästa möte. Där är det dock lite lättare att vara alert.
Sist har jag bokat dejt... det blir väl att äta lite gott och mingla.

Ansvaret för hästarna ligger på de två guldkornen som kamperar med mig i stallet. Det är så guld när vi delar upp så någon dag blir ledig!!

Kvällen blev sittande vid tvn med en god glögg. Anna dissade glöggen då mandeln fattades, kanske är dags att inhandla några kilo så  det finns!

Nu är det i alla fall frukostdags! Få se hur många av döttrarna som kommer nerhasande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0