Känningar av vinter!

Nu börjar man få känningar av vintern! Det är rätt skönt när man åker ut till stallet och överdragsbyxorna åker på, likaså fleecen och vinterjacka. När man sen får jobba ordentligt med kroppen så får man upp värmen! Vattenbaljan har ett islager och det har vi inte sett hitintill. Härtarna blir frostnupna och yr som tossar i hagen...
Det är skönt att avverka dagsmotionen av hund när man ändå har alla lager på sig och är ute så skogen finns till hands.

Det är en bra dag idag! Jag är ledig hela dagen och har passat på att glida in hos stora dottern och hört mig för om nyheter. Det händer saker hela tiden tror jag!

Det syns en ljusning i allt trassel!... Det finns tendenser att det stora problemet kommer att avyttras när avslöjandet kommer!

Framåt jul blir önskemål från en av flickorna svår att uppfylla. Det är så synd när barn blir drabbade så orättvist. Man kan ju inte få allt i livet men jag kommer att försöka kompensera så gott det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0