Ibland blir man tjutfärdigt glad!!!!

Ibland blir man tjutfärdigt glad! Och att det inträffar i samband med myndighetskontakter är ju inte sååå himla vanligt.
Men idag blev det så...

Att bli bekräftad som förälder.
Att bli bekräftad i kampen för ens barn.
Att bli bekräftad i all diskussion med övriga instutitioner och myndigheter.

Under många år har jag till stor del stått tillbaka utan att hävda min kunskap om mina barn. Jag har stått tillbaka för det är ju inte möjligt att de flesta har fel och att det är jag som har rätt... trodde jag.
Jag har inte heller vågat stå på mig i mina barns egna kamp. För hur stor är sannolikheten att vår lilla procent är den som sitter inne med sanningen!?

Men nu är det bekräftat... igen...
Nu ska jag träna på att tro på mig själv och mina barn.
Jag ska träna på att lita på intuitionen som låter mig ledas på rätt väg...

*Sen på ren svenska: FU som motarbetat under alla år!*

Jag blir så tjutfärdigt glad när delar av kampen möter sin sanning!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0