Åh... rester till lunch!

Tänk, ibland kan rester bli en kanonrätt!
I går kväll åt vi tacos och då brukar det ju bli kvar lite humle och dumle.
Idag blev det spaghetti och köttfärssås!
Tacofärs, paprika, lök och tomater. En klick harissa (naturligtvis) och en skvätt grädde... sist i med en burk bönor och kikärtor, nån hummusblandning från ÖB... Mums!

Vi var nämligen ut en sväng på ÖB och skrotade. Eftersom mina barn inte läser bloggen kan jag ju säga att vi köpte julklappar!
Sen blev det lite blandad kompott som vanligt från den affären...

Till Casper köpte vi både julklapp och födelsedagspresent. Och vart tog presentpappret vägen när morsan packar?? Jo, blev kvar på bandet naturligtvis...

Till tjejerna köpte vi
















Bah... nog för jag är dum men såååå dum är jag inte! Mina barn är Anttila-barn... klart att de snokar här!!

<3

Kommentarer
Postat av: Anna

fu

2011-12-05 @ 17:47:36
URL: http://annahjorteanttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0