á la Anttila-Niiranen

Nu är det julpyntat på hög nivå! Dock har jag inte fått fram några tomtar och de tomtejävlarna får nog stå kvar i förrådet med. Naturligtvis med reservation om jag hittar nån tomte i gömmorna som barnen gjort för DE är värda guld!
Vår bästa speldosa, vinterlandskapet med skridskobana och åkande barn, har kommit på sin plats. Det är något som jag känner att jag gärna tar fram! Bästa Partyliteköpet...



Jag och Maria gjorde också en liten omorganisation bland ljuslyktorna så vi törs elda i dem utan att Kattn eller något annat djur slår i lågor.



Nu fattas bara julsångerna...

"Hejsan, hoppsan, fallerallanla... När julen kommer ska var enda jävla unge vara gla' "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0