111 dagar!

I morron är det tredje advent! Gud, vad fort det går nu!
Det är bara två veckor till jul och sen kommer det bara att rulla på.
Nåt vi har att se fram mot också är dopet i januari! DET kommer att bli spännande och annorlunda!

Den blåa himlen som syntes nyss har hamnat bakom molnen igen. Vi får väl se om vi trotsar kylan och knallar ner på marknaden.
Jag är lite nyfiken på hur Arbogakuskarna fixade det med hästar då de hade lite trix med paret som ska dra stora kärran... måset nog ner och spana...
Jag föreslog att de skulle låna Calle men det blev bara ett flin till svar så jag antar att de inte ville...
Det tycker jag är konstigt! Han är ju inkörd och allt... lite ovan kanske... lite rädd för Arbogaån... lite allmänt skitnödig (bokstavligt) på stan... lite otränad... lite allt möjligt tydligen...
Men FÖRUTOM det så skulle han ju passa! Eller hur, Emilia!!!

Nää.. nu ska jag se om mina tjejer är vakna! De som är hemma vill säga.
Anna har dragit till Köping för att spöa på laget där men två är i sovande tillstånd.
Jag behöver nog se hur det är med dem, det finns antydningar till att diverse göromål kommer att falla i stöpet. Det beror på hur rådig den friska är i sammanhanget.

Apropå frisk! Hur frisk kan man vara om man bor i Kolsva?? Den det berör: Nej... vi bjuder på fika och är allmänt snälla om du är snäll tillbaka...


Kommentarer
Postat av: Natttanya you know?

AHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA älskar dej mamma ;***<3

2011-12-10 @ 10:55:43
URL: http://lillasysteranttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0