Olivia om I väntans tider...: *tekniskt pucko svarar*

Olivia om I väntans tider...:
Är det en sån där... Elm eller vad den heter? Erik har en sån, den verkar vara helt ok och jag tror du och jag ligger på ungefär samma nivå när det gäller att förstå sig på mobiler.
Dessutom har den en stegräknare. Det kan ju vara kul ibland. Nån gång. Kanske.


Svarar: Jodå.. M säger att det är en sån.. Så, jag har stegräknare i den!? M säger att jag har gps också.. men det vet jag inget om. M har sedan förhoppningar om att jag ska aktivera den för att hitta hem/till stallet/till Lidl/till jobbet.
Jag fattar inte vad hon vill ha sagt med det!

Kommentarer
Postat av: Lilitha

År det en mobil det handlar om? Kram Lilitha

2010-11-27 @ 17:00:41
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0