Nä, men va' fan!

Undra på att jag var töntig vid läggdags igår!


Jag var frusen som en Mini och lade mig med både pyjamas och dubbla täcken. Dock avstod jag att bjuda in Nemi som sängvärmare. Det blir ju lätt en vana och vem vill ha en stor schäfer i sängen varje natt.
Jag sov ändå gott fast älskling lyser med sin varma frånvaro men i morse...
Nemi var pigg och glad redan vid kl 6, min sovmorron... Hon kom upp i sängen, gosade en liten stund och sen gick vi upp.
På med kaffebryggaren och ut med hundarna i trädgården...
När jag kom in kastade jag en blick på termometern, 15,4 inomhus!! Va fan, inte undra på att jag fryser!!
Som om det inte vore nog så hade jag klantat mig med kannan till bryggaren. Det mesta kaffet rann vid sidan av och det blev en direkt städning på bänken.

Jag borde nog ha legat kvar i sängen...

Men nu gäller kaffe, utsläpp av hästar och sen lite städning inför helgen...


Kommentarer
Postat av: Ann

Ibland funkar ingenting... man skulle legat kvar!

Hoppas du får en fortsatt bra dag ivarjefall, det är ju fredag! kram

2010-11-26 @ 07:58:14
URL: http://annrosdahl.bloggplatsen.se/
Postat av: Lilitha

Det låter mysigt trots allt. jag hade oxå 2 tecken på mig inatt...skööönt. Ha en trevlig advent. Kram Lilitha

2010-11-27 @ 16:59:55
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0