"Halv åtta hos mig"

Ikväll ska vi köra vår variant av "Halv åtta hos mig". En polare bjöd oss på middag, en riktigt värsting! (middagen, främst då) Det blev långt mer än vi trodde hon skulle kunna åstadkomma i både matlagning och dukning!
Duktigt, C! Tummen upp!

Vi hade tänkt oss en bastusväng med nåt gott att dricka. Sen kör vi vårt finnrace med bastukorv, korv i folie som är tillagat på aggregatet.
För att slippa krångla så blir det klyftpotatis och grönskaker i ugn och bearnaisesås på påse till.
Funderar lite på dessert, det får väl bli varsin chokladpudding från Lidl ;)

Dukningen tror jag att jag överlåter till tjejerna. Minstingen är riktigt duktig när hon börjar.

Må bäste man/kvinna vinna!
Och priset? Det har vi ingen susning på...

Kommentarer
Postat av: Lilitha

Hoppas att ni får det trevligt...Kram Lilitha

2010-11-19 @ 10:52:51
URL: http://lilitha.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så jävla mycket! jag och bod vedbod uppskattade världens goaste middag. Men bastun slog allt. Grova HÄLSNINGAR PRUTT PRUTT

2010-11-20 @ 12:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0