"Fan det är ju pinsamt att vara del i den här familjen!!"

Jag älskar mina barn! Ibland förgyller deras diskussionen vardagen med åtskilliga watt.

C har problem med sin blogg.
Morsan: "M, hjälp storasyster med hennes nya blogg!"
M: "Ny blogg? Haha, hon är ju inte särskilt stor (152 cm, morsans komm.) men ok. Vad?"
M tar över telefonen.

Naturligtvis, som den snälla morsa jag är, sitter jag och tjuvlyssnar och lägger mig i.


Morsan: "Hon borde ha namnat den till Cubuz istället för Caizoo*
C: "Va? Fattar inte?"
M: "Fan, C, vad du är blond! Kub! Du är gravid! Du är snart lika bred som du är lång!"
C: "Ahh, du menar så"
M: "Fan det är ju pinsamt att tillhöra den här familjen! Alla är så jävla blonda! *skrattar*"
C: "Men kom och hjälp mig!"
M: "Orkar inte, har fan inte fått på mig andra kläder än de jag sovit i"
C: "Du kanske behöver rasta hundar?"
M: "Inte före 22"
C: " Mat?"

Kan ju säga att C får vänta till i morron med hjälp. Inga påtryckningar hjälpte för att få M att masa sig dit.




http://caizoo.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0