Dagens snälla barn!

Idag har jag haft tre snälla tjejer i huset! Vissa dagar känns rofyllda om de får förbli sådana.
Nu har en brutta dragit iväg på innebandyträning medans N och M sitter i soffan, umgås vid samma dator.
De skriver önskelista och hoppas att jag och älskling ska upprepa sommarens tripp till Tyskkland. Med tanke på den lyckade minisemester som vi hade i somras så känns det kanske inte helt omöjligt. Calles.dk har tummen upp just nu, som håller tjejerna sams.

Varsin platta energidryck står högt i kurs.



Mätta i magen är vi också. M tog initiativet till att fixa iordning bacon i creme fraiche och spaghetti. Ibland är tonåringarna medkännande då mitt huvud är fyllt av bomull eller möjligtvis gamla Arboga Tidningar.

Tack alla mina snälla barn!

Kommentarer
Postat av: mirjana

bra blogg!

2010-11-17 @ 21:55:50
URL: http://zajkovic.blogg.se/
Postat av: mathilda

Allt bra idag? :D

2010-11-18 @ 10:49:12
URL: http://thiildasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0