Bilar, hästar och hundar

Då var hästarna ute och tuggar frukost. Det är rätt skönt att vara ute i stallet och pula lite på morronen.
Bilden är inte dagsfärsk eftersom min mobil/kamera som bekant har
råkat ut för en dödlig olycka mellan hundtänder.




Dessutom har jag lyckats komma ihåg att ombesikta bilen utan problem. Nu kan jag äntligen andas ut när det gäller bilen. Nu rullar den förhoppningsvis ett år till.

När jag ändå var ute och åkte så passade jag på att åka förbi min vän L. Där ville hennes schäferpojke gärna leka med Nemi. Synd bara att Nemi är en sån liten tönt och är lite rädd för de stora grabbarna. Hon håller sig gärna till att mobba andra hundar, då i Minis storlek.
Knäna låg i farozonen när två nästan fullvuxna schäfrar med jämna mellanrum dammade in i dem. De är ju inte så smidiga när de sätter igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0