Halv 8 hos mig (17/12)... i bilder



Medan maten tillagades så roade sig fyllehundarna själva



En vid spisen och en att skala potatis, det är jämlikhet...



Kvällen började i alla fall lugnt...



men tempot trappades långsamt upp... för att nå sin fulla styrka



Maten var helt ok.. som alla andra jular...

















Ibland behöver vissa puckon hjälp med att salta äggen... Jag för min del tycker att det är lättast innan jag kastar i mig maten!




... och snart kom även partypälsbrännaren för att sälla sig till oss.



Så småningom blev det ju lite roligt med smink som jag tidigare bloggat om... i samband med det hettade det till lite mellan J och C..



... eller inte...




Utförligare om den kvällens tillställning finns tidigare i bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0