Skål för fan....

Så har vi stökat undan ännu en "Halv 8 hos mig en fredag nästa vecka kl 6". Men som sagt, det blev en lördag i stället den här gången!
Vi möttes av ett dukat bord... fina plastmuggar med servetter i... utom för värdinnan. Hon hade lyxat till det för sig med en exclusiv konservburk... med servett i.
Maten som bjöds på var chili con carne och burken med ungersk harissa som ställdes fram gjorde verkligen det lilla extra med maten. Det är ett smart drag att låta var och en styra över styrkan i maten... för harissa är rätt starkt.







Konservburken fylldes likt en kollekthåv i kyrkan...
"Snääälla! Kan jag få lite att skåla med!?"
Naturligtvis var vi värdinnan skyldig att fylla på med lite slattar i alla fall...





Skål för fan! Nästa gång är det "Halv 8 hos mig en fredag nästa vecka kl 6" hos oss. Eftersom den här omgången också blev klart godkänd så har det utlovats julmat till nästa gång...

Glöm inte att följa dessa tillställningar. Ett tu tre så avslöjas mer än lovligt ;)

Kommentarer
Postat av: M i z c a

Det hoppas jag verkligen..

2010-12-05 @ 20:00:42
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0