Julklappskrav! Svarar Olivia

Olivia om Julklappskrav:
Jag tror överlag att folk (barn, inte just dina) får dyra prylar lite då och då året runt och då blir julafton som en dag då man ska få ÄNNU dyrare prylar på.
Som du vet så slutade jag fira jul för länge sen, och det har bara gjort mig gladare.
I Gunnars familj gjorde vi så att vi fick dra varsitt namn ur en skål, och inte berätta namnet för någon, och sedan kunde vi koncentrera oss på att hitta en riktigt passande julklapp till just den personen, den fick inte kosta mer än xxx antal kronor. Det var en bra metod som inte var lika stressig.

Svarar: Den traditionen är suverän!
Just nu, för dagen, lutar det åt att julklapparna delas ut tidigare. Ingen kan vänta, inte jag som vill ge på en gång och kan inte hålla truten. Och inte tjejerna som har varit med och valt en del...
Det kommer att bli tomt under granen ;) Fast vi vet ju inte ens om vi ska ha gran. Bara tänk dig vad Nemi skulle kunna göra med den under några ensamtimmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0