Halv 8 hos mig en fredag nästa vecka kl 6.... följetong...

Den här fredagen startade tidigt. Ett uttalande menat som ett skämt togs på allvar och kära vännen C kom tidigt för att skotta snö.
En öl, skyffel och en Nemi...
Var sätter jag detta inlägg..
Aja.. får bli på "halv 8...."



Det blev slagsmål om skyffeln och Nemi gick segrande ur striden...
Medan jag och Kai lagade maten så satt fyllehundarna och delade på en öl efter snöskottningen.



Paparazzi var fullt verksam... M har tagit bilder under första halvan av kvällen. Mera bilder och fortsättning följer efter lite middagsvila...

Kommentarer
Postat av: Anonym

det räckte inte med att hon tog min spade dricker hon min öl oxå cool tack tarja och kaj för all god mat .och kaj saltet funka ASG

2010-12-18 @ 14:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0