Del 2... Halv 8 hos mig en fredag nästa vecka kl 6.... följetong...

Väntar fortfarande på paparazzi-bilderne som Maria knäppt. Säg åt henne att dra ur tummen så hon får ner dem på datorn!
Den här gången åt vi lite julmat. Det blev skinka, sill, ägg med majonnäs & räkor, köttbullar, korv, sylta, rödbetssallad och potatis.


Vi provade sillen Vodka & Lime... tom C provade klegget i alla fall. Hon är lite kinkig och äter inte fisk, men vodka får ju inte förgås. Både jag och Kai gav sillen tummen upp! Den var klart godkänd och lite till. Den kommer att köpas igen!
Den klanten kastade dessutom in ägg i truten utan att salta men det åtgärdade Kai innan hon svalde.
Maten finns dokumenterad i bilder som jag lägger upp senare.

När vi ätit kom J över för att umgås. Han körde sitt partytrick som fick katten att hosta och oss att öppna fönster. Brinnande päls luktar rätt skunk men ska det köras samma trick så KAN man inte hoppa över det en gång ;)



Jaja... Sen hade vi då C... som i morse höll på att få hjärtsnörp framför spegeln. Hon hade glömt bort att hon bett om att bli sminkad under kvällen. Det var ju inte svårt att gå M och Kai att ställa upp på det.



Snygging va! I bakgrunden ser vi originalet i datorn.

Kommentarer
Postat av: caiza

haha. jag körde med det där "elda hår-partytricket" en gång. Men jag tror att både jag och han som hjälpte mig va för fulla, så jag har fortfarande brännmärke över halva underarmen och såg så äcklig ut efter så att oliver nästan grinade när han såg min brännskadade arm..

2010-12-18 @ 15:55:11
URL: http://caizoo.blogg.se/
Postat av: Lilitha

Ja, ni tycks ju ha haft en trevlig kväll...haha.

Och sill...jag bara ääääälskar sill. Varje år så kommer jag bara till sillen på julbordet....sen så orkar jag inget mer. Å det är klart man tar en liten snaps till. Snart är det juuuuul. Kram Lilitha

2010-12-19 @ 22:57:32
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0